Przejdź do treści strony

Bezpłatne szkolenie – „Techniki obsługi klienta i radzenie sobie z trudnym klientem”

obraz

Zapraszamy przedsiębiorców z terenu Gminy Ząbkowice Śląskie, sprzedawców, pracowników na stanowiskach obsługi klienta oraz wszystkich zainteresowanych na nieodpłatne szkolenie: „Techniki obsługi klienta i radzenie sobie z trudnym klientem”.

Szkolenie odbędzie się w Sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich (parter, pok. nr 5), przy ul. 1 Maja 15, w dniu 9 marca 2017 r. w godz. 9:00 – 16:00.

Organizatorem szkolenia jest Polska Fundacja Przedsiębiorczości i Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich.

Tematyka szkolenia  obejmować będzie m.in.:

•          Pierwsze wrażenie - jego znaczenie w obsłudze klienta.

•          Kontakt z klientem i budowanie relacji w procesie obsługi.

•          Rodzaje klientów wg cech osobowości oraz związane z tym strategie obsługi klientów.

•          Zasady asertywnej pracy z klientem.

•          Od pytania do działania - skuteczne odczytywanie potrzeb klienta.

•          Współpraca z klientem trudnym.

Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy i umiejętności pozwalających na lepsze zrozumienie potrzeb klientów oraz ich zachowań. Pomoże to sprzedawcom lepiej dopasować swój styl pracy, by możliwie najskuteczniej znaleźć nić porozumienia z klientami oraz łatwiej wychodzić z sytuacji trudnych, np. w przypadku reklamacji.

Każdy uczestnik szkolenia otrzyma zaświadczenie o ukończeniu szkolenia. Szkolenie poprowadzi pan Zbigniew Pankiewicz – trener biznesu, wieloletni dziennikarz telewizyjny, który specjalizował się w tematach gospodarczych, społecznych i lifestylowych. Od kilkunastu lat analizuje komunikację wizerunkową przedsiębiorstw.  Ma swój wkład w budowanie wizerunków uczelni wyższych oraz firm z sektora informatycznego. Zarządzał także mediami publicznymi jako zastępca dyr. ds. programowych TVP Szczecin oraz wiceprezes Radia Koszalin. Dzięki pracy w działach marketingu prywatnych firm zdobył doświadczenie w budowaniu relacji z klientami i kontrahentami.

Ze względów organizacyjnych prosimy o telefoniczne zgłoszenie uczestnictwa w szkoleniu w terminie do dnia 7 marca 2017 r. pod numerem 74 8 165 346 w godz. od 7.00 do 15.00.

program-szkolenia-techniki-obsugi-klienta_0903.pdf


Kalendarz wydarzeń

maj 2017
ponwtośroczwpiąsobnie
1
2
3
4567
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
222324
25
26
27
28
29
30
31
    
  • kalendarz wydarzeń
  • kalendarz rady miejskiej

Jednostki organizacyjne