ładowanie
Portal informacyjny Gminy Ząbkowice Śląskie

Zgodnie z art. 173 ustawy Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że kontynuując przeglądanie tej strony wyrażasz zgodę na zapisywanie na Twoim komputerze tzw. plików cookies. Ciasteczka pozwalają nam na gromadzenie informacji dotyczących statystyk oglądalności strony. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie ich zmień ustawienia swojej przeglądarki internetowej.

Mapa strony

LI sesja Rady Miejskiej Ząbkowic Śląskich

30.08.2017
_DSC5897
Radni Rady Miejskiej obradowali dzisiaj podczas LI sesji Rady Miejskiej Ząbkowic Śląskich.

Porządek obrad:

1. Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie kworum.

2. Przyjęcie porządku obrad.

3. Przyjęcie protokołów z dnia: 31.05.2017 roku i 12.06.2017 roku

4. Informacja z pracy Burmistrza Ząbkowic Śląskich od ostatniej sesji.   

5. Informacja z przygotowania placówek oświatowych do roku szkolnego 2017/2018.

6. Podjęcie uchwał:

a) w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie miasta i gminy na 2017 rok;

b) w sprawie zmian nazwy ulic w Ząbkowicach Śląskich;

c) w sprawie zawarcia porozumienia o utworzeniu Klastra Energii Odnawialnej Ziemi Ząbkowickiej;

d) w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia pomiędzy Gminą Ząbkowice Śląskie, a Gminą Ziębice;

e) w sprawie zmiany uchwały w sprawie dostosowania sieci szkół podstawowych i gimnazjów do nowego ustroju szkolnego;

f) w sprawie wysokości i zasad ustalenia oraz rozliczenia dotacji celowej dla podmiotów prowadzących żłobki lub kluby dziecięce na terenie Gminy Ząbkowice Śląskie;

g) w sprawie zaliczenia do kategorii dróg gminnych działkę drogową o numerze ewidencyjnym 29/2, AM-14, obręb Sadlno, Ząbkowice Śląskie

h) w sprawie zaciągnięcia pożyczki długoterminowej z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej na realizację zadania obejmującego wymianę źródeł ciepła w ramach Programu "Ograniczenie niskiej emisji na obszarze województwa dolnośląskiego"

i) w sprawie wprowadzenia zmian w wieloletniej prognozie finansowej Gminy Ząbkowice Śląskie na lata 2017-2032

7. Interpelacje i zapytania Radnych.

8.  Sprawy różne.

9. Zakończenie obrad.