ładowanie
Portal informacyjny Gminy Ząbkowice Śląskie

Zgodnie z art. 173 ustawy Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że kontynuując przeglądanie tej strony wyrażasz zgodę na zapisywanie na Twoim komputerze tzw. plików cookies. Ciasteczka pozwalają nam na gromadzenie informacji dotyczących statystyk oglądalności strony. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie ich zmień ustawienia swojej przeglądarki internetowej.

Mapa strony

Ostatni dzień zapisów na bezpłatne szkolenie – „Techniki obsługi klienta i radzenie sobie z trudnym klientem”

07.03.2017
Zgłoszenia przyjmujemy do 7 marca 2017 do godz. 18.00 - zapraszamy przedsiębiorców z terenu Gminy Ząbkowice Śląskie, sprzedawców, pracowników na stanowiskach obsługi klienta oraz wszystkich zainteresowanych na nieodpłatne szkolenie: „Techniki obsługi klienta i radzenie sobie z trudnym klientem”. Szkolenie odbędzie się w Sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich (parter, pok. nr 5), przy ul. 1 Maja 15, w dniu 9 marca 2017 r. w godz. 9:00 – 16:00.

Organizatorem szkolenia jest Polska Fundacja Przedsiębiorczości i Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich.

Tematyka szkolenia  obejmować będzie m.in.:

•          Pierwsze wrażenie - jego znaczenie w obsłudze klienta.

•          Kontakt z klientem i budowanie relacji w procesie obsługi.

•          Rodzaje klientów wg cech osobowości oraz związane z tym strategie obsługi klientów.

•          Zasady asertywnej pracy z klientem.

•          Od pytania do działania - skuteczne odczytywanie potrzeb klienta.

•          Współpraca z klientem trudnym.

Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy i umiejętności pozwalających na lepsze zrozumienie potrzeb klientów oraz ich zachowań. Pomoże to sprzedawcom lepiej dopasować swój styl pracy, by możliwie najskuteczniej znaleźć nić porozumienia z klientami oraz łatwiej wychodzić z sytuacji trudnych, np. w przypadku reklamacji.

Każdy uczestnik szkolenia otrzyma zaświadczenie o ukończeniu szkolenia. Szkolenie poprowadzi pan Zbigniew Pankiewicz – trener biznesu, wieloletni dziennikarz telewizyjny, który specjalizował się w tematach gospodarczych, społecznych i lifestylowych. Od kilkunastu lat analizuje komunikację wizerunkową przedsiębiorstw.  Ma swój wkład w budowanie wizerunków uczelni wyższych oraz firm z sektora informatycznego. Zarządzał także mediami publicznymi jako zastępca dyr. ds. programowych TVP Szczecin oraz wiceprezes Radia Koszalin. Dzięki pracy w działach marketingu prywatnych firm zdobył doświadczenie w budowaniu relacji z klientami i kontrahentami.

Ze względów organizacyjnych prosimy o telefoniczne zgłoszenie uczestnictwa w szkoleniu w terminie do dnia 7 marca 2017 r. pod numerem 74 8 165 346 w godz. od 7.00 do 18.00.

KLIKNIJ - Pobierz program szkolenia