ładowanie
Portal informacyjny Gminy Ząbkowice Śląskie

Zgodnie z art. 173 ustawy Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że kontynuując przeglądanie tej strony wyrażasz zgodę na zapisywanie na Twoim komputerze tzw. plików cookies. Ciasteczka pozwalają nam na gromadzenie informacji dotyczących statystyk oglądalności strony. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie ich zmień ustawienia swojej przeglądarki internetowej.

Mapa strony

Administracyjne podsumowanie 2016 r.

24.01.2017
Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich w minionym roku wysłał 34 712 pism, zaś do urzędu wpłynęło 22 729 pism oraz 3040 faktur. Od marca 2016 roku można w naszym urzędzie potwierdzić swój profil zaufany (ePUAP), co zrobiły 84 osoby. Ząbkowicki magistrat był również miejscem, w którym 48 osób odbyło staże zawodowe.

W 2016r. wydano 10 181 różnych decyzji administracyjnych (zezwolenie na wycinkę drzew, zajęcie pasa drogowego, podział nieruchomości, wygaszające zezwolenia alkoholowe, akcyza itp.), 1146 wezwań, wystawiono 1587 faktur  z zakresu obrotu nieruchomościami, wydano 259 zaświadczeń oraz 132 wypisy i wyrysy z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.

Ponadto podpisano 158 umów i aneksów do umowy na dzierżawę, przeprowadzono 75 postępowań w sprawie drzew rosnących na terenie gminy, wydano 133 postanowienia (opiniujące podział działki itp.),  wydano 77 zezwoleń na sprzedaż alkoholową ( jednorazowe, dla punktów handlowych i gastronomicznych, cateringowe) oraz 24 zezwolenia na sprzedaż okolicznościową (znicze, truskawki itd.). Przyjętych zostało również 1761 deklaracji, 1060 informacji oraz 374 wnioski o akcyzę.